Optimizare SEO

Optimizare SEO este procesul de imbunatatire a volumului sau a calitatii traficului unui site web prin intermediul motoarele de cautare. Cu cat un site este mai bine pozitionat in paginile de rezultate a motoarelor de cautare, cu atat acesta va avea mai multi vizitatori. SEO poate avea ca tinta diferite tipuri de cautari : cautare de imagini, cautare locala, cautare video, carti, discutii, bloguri, stiri, harti.
Poti fi incepator in ceea ce inseamna optimizare SEO si esti interesat de a-ti maximiza traficul pe site sau sa maresti pozitia site-ului in cautari, sau poate ca stii exact ce inseamna SEO iar afacerea ta necesita o strategie de abordare profesionala, concentrandu-se pe a-ti face afacerea cat mai cunoscuta, o relevanta ridicata in cautari si o rata de conversie cat mai mare. Oricare ar fi motivul vizitei tale noi iti punem pe masa toata experienta necesara pentru a-ti satisface toate nevoile afacerii in tot ceea ce inseamna Search Engine Marketing. Echipa noastra de profesionisti te va ajuta in a-ti face site-ul cat mai relevant atat pentru motoarele de cautare (google, yahoo, bing, etc.) cat si pentru utilizatori.

Optimizare SEO On-Page

SEO On Page este dedicat optimizarii atat continutului cat si a codului din site-ul web pentru a favoriza vizibilitatea acestuia in cadrul ordonarii rezultatelor cautarii in lista generata de motoarele de cautare.

  • Analizarea textului si stabilirea cuvintelor cheie – Editarea unui continut cat mai relevat pentru utilizator si inserarea cuvintelor cheie, stabilite in functie de domeniul de activitate, dupa care dorim sa se faca indexarea in motoarele de cautare.
  • Optimizarea media (imagini si video) – Pentru o incarcare rapida a paginilor web, imaginile trebuie sa fie postprocesate special pentru web tinand cont de spectul de culoare RBG si rezolutie, si redenumite in functie de cuvintele cheie.
  • Optimizarea link-urilor – Autoritatea link-urilor este direct proportionala cu vechimea lor si redirectul link-urilor vechi catre cele noi este obligatoriu.
  • Design SEO friendly – Crearea unui design bine optimizat si prietenos care sa captiveze utilizatorii si sa-i tina cat mai mult pe site urmand sa-i faca sa revina.
  • Optimizarea codului – Adaugarea meta tag-urilor si folosirea strategica a tag-urilor Heading (H1,H2, H3, H4, H5, H6), scrierea stilurilor in fisiere specifice, relizarea unei singure intrari in site, implementarea uneltelor Google Webmaster Tools si Google Analythics, crearea fav.ico, robots.txt, sitemap.xml si sitemap .html.
  • Reputatia serverului – Alegerea unui host web este una dintre cele mai importante etape pentru dezvoltarea unui site web. In functie de locatia geografica, clasa IP si performanta acestuia site-ul poate fi favorizat sau defavorizat.

Optimizare SEO Off-Page si Reframing

In ceea ce priveste SEO Off Page se pot face o serie de actiuni in afara site-ului pentru imbunatatirea pozitiei in motoarele de cautare. Este o activitate ampla, in continua desfasurare care poate aduce foarte mult trafic organic. Are ca scop obtinerea de referinte de pe site-uri cu page rank ridicat catre site-ul optimizat. Procesul de optimizare off page este unul de durata deoarece indexarea site-ului in motoarele de cautare se realizeaza in timp, concurenta, la randul ei, dezvoltand campanii de optmizare, iar timpul necesar realizarii este direct proportional cu popularitatea cuvintelor cheie.